minderCRM – Organizacja pracy na freelansie

minderCRM - Organizacja pracy na freelansie

Każdy biznes, nieważne jak bardzo kreatywny, potrzebuje odpowiedniej organizacji. Ale skuteczna organizacja to coś więcej, niż śliczne notesy, segregatory i kolorowe długopisy (choć mam do tych rzeczy straszną słabość). To przede wszystkim sprawdzony system do zarządzania codziennymi działaniami.

Od niespełna roku korzystam regularnie z plannera papierowego. Zapisuję w nim moje listy zadań, pomysły na wzory, wszelkie istotne daty i wydarzenia. Nie jest to rozwiązanie idealne, bo gdy nie mam go pod ręką, to notatki robię na karteczkach, iPadzie, w telefonie, a potem szukam, bo nie pamiętam, gdzie to zapisałam. Cała ja.

Nie trafiłam jednak jeszcze na taki program do zarządzania codzienną pracą, który spełniłby wszystkie moje oczekiwania. Postanowiłam więc dać szansę nowemu systemowi CRM – minderCRM.

Czym jest minderCRM

minderCRM to prosty i intuicyjny system CRM do zarządzania wszystkimi aspektami prowadzenia biznesu freelancera lub małej firmy. Przechowamy w nim bazę kontaktów, listy zadań, korespondencję z klientami i kluczowe informacje dotyczące zleceń. Za pomocą kilku kliknięć minderCRM staje się intuicyjnym centrum dowodzenia freelancera.
Z minderCRM stworzymy również kampanię do wyświetlania na stronie internetowej w postaci wyskakującego okienka lub tekstu. Taki komunikat można spersonalizować według potrzeb i śledzić jego skuteczność w panelu systemu.

minderCRM - Organizacja pracy na freelansie

Getting Things Done

Zapewne znane jest Wam pojęcie „Getting Things Done”. To metoda skutecznej efektywności, opracowana przez Davida Allena. GTD opiera się na zarządzaniu listami zadań i kolekcjonowaniu wszystkich codziennych spraw – tak by z głowy przelać je na papier. Kluczowe elementy takiego podejścia do zarządzania to kontrola i perspektywa. Ujęcie bieżących zadań i ewidencja projektów w minderCRM są jak najbardziej zgodne z tymi założeniami i skutecznie wspierają codzienną produktywność.

Synchronizując minderCRM ze swoją skrzynką pocztową, całą korespondencję z klientami mamy w jednym miejscu. Na przejrzystej osi czasu widzimy wszystkie sprawy powiązane z konkretnymi kontrahentami. Możemy stworzyć osobne listy zadań i tagi, odpowiadające poszczególnym kategoriom lub klientom. Koniec z szukaniem ustaleń w mailach, na Facebooku i papierowych notatkach. Pierwsza synchronizacja maila po konfiguracji może potrwać kilka godzin, ale później wiadomości pojawiają się już na bieżąco.

minderCRM - Organizacja pracy na freelansie

minderCRM w praktyce

Jak ja korzystam z minderCRM? Przede wszystkim, wprowadziłam do systemu swoich stałych klientów, dla których na bieżąco tworzę projekty. Podejmując się nowego zlecenia, wprowadzam je do „Interesów” wraz z kwotą wynagrodzenia, notatkami i planowanymi terminami. minderCRM przedstawia dzięki temu status interesów na diagramie. W ten sposób widzę rentowność projektu, etap prac i to, jakie przychody zapowiadają się z zaplanowanych zleceń.

Bieżące zadania wpisuję na listę zadań, tagując je odpowiednio. Wszystkie luźne myśli, pomysły na przyszłe wzory, genialne idee „na potem” również zapisuję na osobne listy, tak by mi nie umknęły, ale żeby też nie zawracać sobie nimi głowy.

Mobilność systemu

Podstawową funkcjonalnością, jakiej wymagam od jakiejkolwiek aplikacji, z której korzystam w biznesie, jest jej mobilność. Muszę mieć do niej dostęp zarówno na komputerze, jak i na tablecie i smartfonie. minderCRM jest w pełni responsywny, więc można korzystać z niego na każdym z powyższych urządzeń. To aplikacja dostępna z poziomu przeglądarki, więc nie wymaga instalacji.

System minderCRM możecie przetestować za darmo, wybierając odpowiednią opcję abonamentu. Gdy spełni Wasze oczekiwania, możecie wybrać wariant, który zaspokoi Wasze potrzeby. Specjalnie dla Was mam również kod rabatowy na 20% zniżki ważny przy aktywacji konta do końca października. Wystarczy, że podczas rejestracji wpiszecie kod:

EHFDV20

Potem pozostaje już tylko efektywnie zarządzać biznesem!

minderCRM - Organizacja pracy na freelansie

Twórcą minderCRM jest Łukasz Socha – freelancer, programista, właściciel marki Racy Mind, którego miałyście okazję poznać już w wywiadzie na moim blogu. Łukasz we freelansie siedzi już od lat, dzięki czemu, pracując nad systemem, brał pod uwagę wszystkie funkcjonalności, których wolny strzelec potrzebuje w codziennym prowadzeniu biznesu. To przede wszystkim projekt, który powstał z pasji, a ja takie lubię najbardziej :)

Zdeklarowana freelancerka - Surface Pattern Designer. Prywatnie szczęśliwa żona i mama. Wyciskacz doby i ogarniacz chaosu.

Poprzedni wpis
Kolejny wpis
Więcej w Kariera, Recenzje
Mój nowy work-life balance na freelansie

Zasady freelancera, które warto łamać
Zasady freelancera, które warto łamać

Zamknij